Przejdź do treści
Brak wyników
  • Home
  • Studio
  • Portfolio
  • Oferta
  • Pakiety
  • O nas
  • Kontakt
studio NOTO
  • Home
  • Studio
  • Portfolio
  • Oferta
  • Pakiety
  • O nas
  • Kontakt
studio NOTO

Branding dla studia architektonicznego

MIST Architects

Dla zespołu projektantek wnętrz zaprojektowaliśmy kompleksową identyfikację wizualną. Logo, materiały drukowane, portrety biznesowe tworzą spójną całość i odzwierciedlają kluczowe dla marki wartości. Ważnym elementem komunikacji między pracownią a jej klientami są media społecznościowe – aby ją ułatwić opracowaliśmy wzory postów na Instagram i Facebooka.

Zakres projektu:

  • logo z podstawową księgą znaku,
  • wizytówki, teczka, papier firmowy,
  • zdjęcia właścicielek marki,
  • szablony na social media,
  • fotografie realizacji.

Logo – koncepcje

W trakcie pracy nad logo powstało wiele koncepcji nawiązujących do branży architektury wnętrz.

Branding dla studia architektonicznego

o mist architects

Katowickie studio architektoniczne MIST architects powstało z połączenia dwóch pracowni. Założycielki chciały rozpocząć wspólne budowanie nowego brandu, niezbędne było więc zaprojektowanie całej identyfikacji oraz spójnych z nią materiałów graficznych. Kasia i Monika rozważały kilka propozycji nowej nazwy i na tym etapie rozpoczęła się nasza współpraca – mogliśmy zasugerować najlepszą według nas opcję. 

jak wyglądała współpraca przy projektowaniu brandingu?

Początkowy etap tworzenia identyfikacji graficznej zawsze opiera się o przygotowanie bazy inspiracji. Rozmawiamy z klientami na temat ich potrzeb i preferencji. Chętnie przyjmujemy przykłady projektów, które wyjątkowo przypadły im do gustu i dopytujemy z jakiego powodu. W tym przypadku mieliśmy wspólną tablicę na portalu Pinterest, który umożliwia zapisywanie wybranych grafik. Na podstawie takich zapisań zauważyliśmy, że właścicielkom podobają się minimalistyczne, bardzo eleganckie projekty i stonowane kolory, więc w tę stronę rozwinęła się nasza koncepcja. 

Logo dla studia architektonicznego

znaczenie i charakterystyka logo

Sam projekt logo nawiązuje do nazwy, ale w dość nieoczywisty i subtelny sposób. Napis częściowo znika, ale tylko na tyle, żeby nie zaburzyć czytelności. W konstrukcji liter można doszukać się nawiązań do architektury. Do logo powstała podstawowa księga znaku, przedstawiająca zasady stosowania logo na różnych materiałach, dobór fontów w materiałach drukowanych i wartości kolorystyczne.

skąd wzięła się kolorystyka?

Z uwagi na swój zawód, nasze klientki były bardzo świadomymi uczestniczkami procesu koncepcyjnego i to one wybrały kolorystykę – szarość i zgaszoną czerwień. Intensywniejszy kolor w bardzo subtelny i stonowany sposób przyciąga uwagę, a szary stanowi świetną bazę do wyeksponowania robiących wrażenie projektów. Tworzone przez MIST aranżacje utrzymane są zazwyczaj w minimalistycznym, nowoczesnym charakterze, świetnie więc komponują się z wybranymi kolorami. 

social media

Materiały graficzne dla studia architektonicznego

jakie materiały przygotowaliśmy dla marki?

Z materiałów drukowanych powstały wizytówki, teczka, papier firmowy i ulotka, a z projektów graficznych także szablony na social media, które były dla klientek szczególnie ważne. Spójna identyfikacja także w tym zakresie pozwala budować niezwykle profesjonalny wizerunek w branży. Zrealizowaliśmy kilka różnych projektów w zależności od celu danej grafiki.

nieszablonowe zdjęcia portretowe

Na robiący wrażenie wizerunek złożyła się także ciekawa sesja zdjęciowa. Wykonane w naszym studiu klasyczne portrety biznesowe zmieniliśmy w efektowne grafiki, które odzwierciedlają nieszablonowe myślenie właścicielek marki. 

O innych ciekawych portretach biznesowych przeczytacie tutaj.

portrety właścicielek firmy

zdjęcia gotowych realizacji

Identyfikacja dla studia architektonicznego

Tworzenie pełnej identyfikacji wizualnej, rozpoczynając od brandingu, a więc logo i kolorystyki marki, aż po stworzenie materiałów do mediów społecznościowych to duże wyzwanie, które daje jednak ogromną satysfakcję. Nadajemy projektowi określony charakter i budujemy wizerunek, który staje się podstawą do dalszych działań na rynku.

W tym przypadku współpraca przebiegła w niezwykle sympatycznej atmosferze – nasze klientki były jednocześnie bardzo świadome swoich potrzeb i oczekiwań, ale także otwarte na nasze sugestie i propozycje. Nie bez znaczenia był fakt, że ich codzienna praca również dotyczyła kwestii kreatywnych, chociaż oczywiście nie jest to element wymagany do udanego współdziałania.

O ich zadowoleniu z naszej pracy może świadczyć fakt, że obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony internetowej studia, a także wciąż działamy w zakresie tworzenia zdjęć gotowych realizacji czy treści przeznaczonych do mediów społecznościowych. Mamy nadzieję, że nasze biznesowe drogi przetną się jeszcze wiele razy.

Więcej materiałów związanych z marką znajdziecie na ich stronie internetowej.

Jesteście ciekawi naszych pozostałych realizacji? Zachęcamy do sprawdzenia portfolio.

Branding dla studia architektonicznego
Poprzedni Wpis Identyfikacja wizualna dla trenera biznesowego
Następny Wpis Identyfikacja wizualna przychodni weterynaryjnej

Podobne projekty

Identyfikacja i strona www dla salonu kosmetycznego Błogo

Rebranding i strona internetowa żłobka Malinowe Skrzaty

Strona www dla kliniki stomatologicznej

STUDIO NOTO
branding, www, studio
Ojcowska 88
31-344 Kraków
tel.: 530 765 727‬
biuro@studionoto.pl
rezerwacje@studionoto.pl

  • Home
  • Studio
  • Portfolio
  • Oferta
  • Pakiety
  • O nas
  • Kontakt

REZERWACJA TERMINU
REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KLAUZULA INFORMACYJNA

REBRANDING DLA FIRM
INSTAGRAM ROLKI
OFERTA SOCIAL MEDIA
ZDJĘCIA I FILMY BIZNESOWE
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Copyright © 2025 – studio NOTO